Bedtime story

Nä, någon saga blir det inte för min del. Men nu ska jag strax gå upp å lägga mej. Har varit hemma hos syrran en sväng. Hoppade upp på cykeln och trampade iväg. Det är så svinigt kallt ute ju, burr!!! Kände i alla fall att det var alltför längesen jag fick snusa bebis och jag saknade henne så den lilla fisen. Så himla go hon är och vad mycket det händer mellan varje gång man träffar henne. Ändå går det inte så lång tid mellan gångerna. Hon skrattade åt moster hela tiden och vi busade å hade oss. Det är så himla roligt nu när man känner att man verkligen får kontakt. Tänk vilka massa underbara stunder man kommer få nu framöver. Längtar redan efter dej mosters lilla tjockis.

Puss och god natt!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0