Kär...i en Chihuahua.

Tja!
Idag har jag varit ledig, så himla skönt. Jag är ju alltid ledig onsdag den veckan som jag jobbar helg. Å detta är egentligen min lördag/söndag helg. Så skönt att det är pingstdagen på söndag för det betyder att jag är ledig. Weeiiiii!!!

Idag har jag i alla fall vart hemma hos Sandra å hennes lilla tjej. Köpte med mej bullar å vindruvor. Slutade med att de låg utspridda lite här och var. Hon hade vart å skaffat sej en liten vovvsing å han va såå himla söt. Jag blev helt kär i denna lilla sötsaken. En liten Chihuahua, han va verkligen så liten. Keligare hund har jag nog inte träffat. Så fort man satte sej ner så kom han upp å la sej i knät på en. Leah blev nog också lätt förälskad och gick å bar runt på honom. Dullidull!!
Söt ChihuahuaLeah visar vart skåpet ska stå.



Efter att vi hade varit hos Sandra så åkte vi till b-plan. Köpte ett par nya stövlar och ett par söta sommarskor till Leah. Råkade slinka in lite snabbt på Gina Tricot också, och gick därifrån med ett partights ett linne och en tunika. Köpte även ett armband som är likadant som mitt halsband jag köpte där för ett tag sen, med lite roliga dingeldongel-saker på. Trevligt när det matchar. Usch! Jag får inte hålla på såhär. Lönen kom i måndags och jag har redan shoppat. Ajaj, inte bra.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh med älskling du skulle ju inte shoppa hihihi... Pöss pöss

2009-05-27 @ 23:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0