Kom inte på nått

Jaha, ännu en kväll som man bara sitter här å ser hur timmarna förvinner. Lillan sover å jag sitter rastlös. Alla är upptagna med annat. Så tråkigt. Så jag tänker sitta här å tycka lite synd om mej själv å fundera lite kring olika saker.
Blev i alla fall väldigt nöjd med mitt röj i tvättstugan. Va duktig jag har varit. Fick donat lite i klädkammaren också. Hade tänkt ta tag i skötbordet, men det blev inte så. Kanske ska göra det nu. I så fall får jag nog ta mej en skål med glass först så jag får lite energi. Ajaj, har ju tvätt som ska hängas upp också.

Arlaköket skagenpannaMiddan idag blev i alla fall något helt nytt för min del. Har så himla dålig fantasi vad det gäller mat. Lax hade jag bestämt mej för i alla fall och tagliatelle, men vad skulle man ha till. Då hittade jag nått snajsigt i affären. Arlaköket skagenpanna, väldigt käckt. Jag stekte laxen, hällde i matgrädden och sedan rörde jag ner smakröran som fanns i locket och voila!! Det fick koka ett par minuter bara å sen va det klart. Riktigt smarrigt blev det.
Pasta med lax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0