Dagens

Gud va trött jag blev nu. Sitter å pratar med Hannah i mobilen å jag bara gäspar å gäspar. Ska nog se om jag kanske kan komma i säng tidigt idag. Fast så lär det ju inte bli med den pratkvarnen i örat, haha. Blabla blabla..
Ser ju att klockan redan e tolv snart. Jösses!! Vart tar timmarna vägen egentligen? Dagarna bara går.
Jag hann förbi på ikea ida på lunchen i alla fall. Fick köpt en parasollfot till parasollen vi köpte förra året. Då slipper den stå fastklämd i grillvagnen för att hålla sej upprätt. Köpte en glasvas till min orkidée också, får se om den blir gladare där i. Den har tappat 2 knoppar å jag fattar inte varför. Nu ska jag nog ta å hopp i säng faktiskt. Så ha en supermysig natt allihopa å dröm massa söta drömmar. Natti!!


Så här har jag sett ut idag
Jeans Replay fått av svägerskan
Kofta H&M
Linne Gekås barnavdelning
Tygskor Stadium
Armband Gina (älskar detta armband)

Kommentarer
Postat av: - FORZA ROMA *

- älskar din tatoo !

2009-05-06 @ 00:33:04
URL: http://merey,blogg.se
Postat av: Lena Svensson

Hejsan, jo men My har det så bra som man kan, massor med folk som älskar henne och försöker göra livet så behagligt som möjligt för henne. Ha en go dag

Kram lena

2009-05-06 @ 13:05:13
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: Maria

Åååh va fin du e då hjärtat! och tack för komplimanger idag! e såå nöjd men ja e svin rädd att de ska flytta sig igen ju!

Har nån tråd på baksidan nu som tydligen ska hålla ihop tänderna denna gången. vi får väl se. en gång till kommer jag inte plåga mig iallafall haha.

Du! jag kommer och äter paj imon :) såg himla gött ut. e svin hungrig så jag får nog trycke i mig nåt att äta hihi! PUSS!

2009-05-06 @ 23:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0