Underbart härlig fredagkväll

MOI!!

Igår efter jobbet åkte jag och träffade Frida på Coop. Det va dags för veckans inhandling av varor till kyl/frys/skafferi. Jepp, slank även in på 10-kronorshörnan och inskaffade ytterligare 2 set med wallies till Leahs rum. Blev lite futtigt med ett eller vad tycker ni?
När jag kom hem packade jag lillans söta ryggsäck å åkte med den till mamma och pappa. Hon skulle få sova över där i natt. Det va hon så glad för. När jag kom dit satt hon som en liten nakenfis på altanen i solen och lekte med sina kusiner. Badat i poolen hade hon också gjort. Ofrivilligt tydligen, men hon hade tagit tag om kanten så hon åkte inte under vattnet. Det skrattade hon visst gott åt efteråt och tyckte det va roligt. Skönt det, så hon inte blev rädd liksom.
Väl klara där åkte jag med i Fridas bil upp till henne. Hehe, hon hade ju varit på systemet å handlat så då fick bilen bli lämnad hemma. Vi spelade uppblåsbart Fia med Knuff på hennes altan i sonedgången. Det va roligt. Hennes kille kom även hem och joinade. Sen spelade vi Party-Alias, ojoj det var roligt. Man skulle stå i olika positioner samtidigt som man skulle beskriva olika ord på tid. Eller så skulle man agera på ett visst sätt samtidigt som man beskrev orden. Jag gick ju igenom hela högen nästan och var bland annat Arg, Glad, Generad, Berusad. Lätt när dom andra sitter å viker sej av skratt. Haha, det va kul. F kom å hämtade mej vid ett eller vad klockan var, skulle ju ändå upp till jobbet idag. Uuusch va seg jag va i morse. F åkte redan vid 6 eller nått. Han skulle med polarna till Norge idag. Hoppas dom har det gött däruppe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0