Tja!!


Kom hem sent idag från svärmor, fastnade lite då jag hittade god mat som stod på bänken. Men nu sitter jag här i min soffa och har kollat på Spårlöst. Har varit en rätt trist dag idag för övrigt. Leah blev jätte jätteledsen när jag skulle lämnade henne på dagis imorse, usch det va så jag nästan började gråta. Va det gör ont i hjärtat när dom blir så himla ledsna, men jag vet ju att hon älskar sitt dagis och alla kompisar. Det är tack vare det som jag ens kunde gå därifrån.
Hon är inne i en lite jobig period nu och kan även vara rätt jobbig på kvällarna när det är nanadags. Idag somnade hon i och för sej hyffsat fort. Skönt.
Nu ska jag surfa runt lite å se om jag hittar något kul. Tja!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej jag tro inte att det går fortfarande. Men jag hade inte sett säsong 4 så har laddat ner den. Dt förstår jag verkligen om du gjorde (:

2009-05-11 @ 22:20:07
URL: http://internatanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0