Söndagsmiddag för två

Idag va det bara jag å lillan hemma på middag. Väldigt mysigt och trevligt måste jag säga, haha. Skulle egentligen ha gjort fiskbullar i äggsås och potatis som är så ruskigt gott, men så fick Leah bestämma och då ville hon ha lax. Bra val, hehe. Det blev riktigt gott. Caramba-marinerad laxfilé kryddad med någon ny vitlöks/ört-krydda som jag köpte häromdagen. Till det fick det bli bulgur, aioli och tzatziki. Mmmmums!!

Nu äntligen tror jag att hon har somnat, efter att ha kommit nersmygandes för trappan typ sådär 4-5 gånger. "Mamma?? Du??" säger hon hela tiden. Jag tror hon försöker låtsas att hon har något att säga. Men den lätte går jag inte på. Haha!
Så nu sitter jag i alla fall här med en liten gottepåse å kollar på Söndagsparty, vilket i och för sej är slut snart. Men ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0