Somnade ifrån

Hej på er!
Hela kvällen är slut. Fan! Hatar när jag gör sådär. Men det e ju inte lätt, vad skulle jag ha gjort. Hade jag gjort annorlunda så hade jag säkert suttit här nu och vart arg på min lilla tös som fortfarande hade varit vaken. Blir så trött på mej själv när jag somnar hos henne. Och så har man ont i hela jäkla kroppen när man vaknar upp i den där lilla pyttesängen. Suck. Fast så e det ju väldigt mysigt att ligga där å mysa.

Vi hade en riktigt trevlig liten tur i stan förut jag och Tessan, det går som det brukar när vi gör nått ihop. Jaja, så e det. Hon va hungrig så jag bjussade på lite donk innan jag skulle in till tatueraren, när hon va så snäll och följde med. Själv tog jag faktiskt en pommes å dip bara. Det va bra gjort. Jag fattar inte det, men ja trodde aldrig att jag skulle tänka om vad det gäller donken-käk. Jag åt jämt på donken förut. Nu tycker jag mest att det känns flottigt å äckligt. Får nästan ångest om jag köper mej en burgare. Det gick bra hos tatuerarn i alla fall och det blev mycket bättre nu när han fyllde i på ett par ställen. Trevlig kille det där på Ciy Tattoo.
Tatuering på handleden


Snart ska jag gå å lägga mej, det kommer ju en dag imorgon också. Då väntar jobb jobb å jobb. Ska bli skönt att vara ledig på torsdag.

Förresten, finns det någon som kollar på Seinfeld? Det är på tv nu. Sån skit.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååh så du har varit och fyllt i idag? fyy de gjorde ont va?

Kan inte du hjälpa mej lite med min blogg? min ser så tråkig ut och fattar inte nåt hur man ändar haha har försökt gööör länge nu.. trööök! puss puss

2009-05-19 @ 00:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0