Snabbis på lunchen

Har ca 20 minuter kvar av min lunch nu så jag tänkte knåpa ihop nått lite kort här inna jag återgår till arbetet.
Vi e kort om folk idag så jag å min kära kollega Jenny kunde inte gå samtidigt så jag ringde till Frida som kom å hämtade mej. Vi åkte till coop, det blev nån Thailändsk gryta med vildris vilket va helt okej. Det enda problemet va bara att jag bara fick 2 små fjuttiga kycklingbitar. Det skulle jag ju aldrig bli mätt på, så jag gick fram å klagade. Då lassade han på en ny portion så nu är jag mätt och belåten :)

Tycker egentligen att jag borde varit ledig idag då jag ser denna dagen som en klämdag. Många är ju lediga, men jag tror vi har öppet på grund av att vi även håller öppet lördagar och söndagar. Men då nationaldagen infaller på en lördag så ska vi få 8 timmars arbetsförkortning och det hade ju passat bra idag.
Usch va seg jag blev nu, hur ska jag orka med resten av dagen?

Händer det något skoj ikväll då? Vi har inga planer, kanske man skulle mysa till det i soffan framför en bra film. Kommer två filmer idag som båda hade fått 5 av 5 möjliga, Out of sight (dramathriller från 1998, 5:an) och Bara en dag (Romantisk drama från 2004, 3:an). Får fundera på det ett tag vilken det blir. Har nog inte sett någon av dom.

Out of sightBara en dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0