Shopping-Fynd

Lite fick jag allt shoppat på Cubus idag. Det blev dessa goa jeansen till mej, ett par shorts, jeansleggings och en kofta till Leah. Hade ju inte jättesaftigt med pengar på kontot och tur är väl det annars hade jag nog fått med mej mycket mer.
Jeans från CubusRutiga shorts från Cubus
Idag gjorde jag det dära receptet som jag lagt upp tidigare på en pastagratäng med kassler. Det blev riktigt smarrigt i alla fall. Jag bytte bara ut valnötterna mot cashewnötter, gött.
Nu sitter jag här med Frida. Hon ville komma förbi en liten stund å tjöta innan det blir natten. Hon ska jobba imon å det ska jag också. Men som tur är börjar jag inte lika tidigt som henne.
Pastagratäng med kassler, broccoli och cashewnötter. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0