Det går så fort

En ung man avled under lördagskvällen sedan han tappat kontrollen över sin motorcykel och slagit runt på gatan utanför Lillekärrsskolan på Hisingen. Vad som orsakade olyckan som skedde strax före klockan nio var i går oklart. Men polisen tror att motorcykelns höga hastighet kan ha spelat roll för utgången av olyckan.Inga vittnen till händelsen hade hörts sent igår kväll och olyckan beskrivs av polis på platsen som en singelolycka.
(www.gp.se)


Ja, idag går alla mina tankar till min vän S och hennes lilla dotter som igårkväll förlorade sin pojkvän/pappa i en mc-olycka. Det är så fruktansvärt hemskt hur fort det kan gå. Att någons liv bara tar slut. Jag har så svårt för det där med döden. Jag kan inte förstå hur man kan vara så full av liv å ha planer å funderingar och sen så bara raseras allt och dör. Det är sjukt. Jag hoppas verkligen att ni tar er igenom detta nu. Usch, kan inte ens i min vildaste fantasi föreställa mej hur det är och vågar inte ens tänka på det. Men var stark gumman, du måste både för dej och för lillans skull. Massa Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0