Har jag världens sötaste unge eller vad?!

Kolla, Fasen va go hon e min lilla gullonge.



Jahåpp, bara en dag kvar nu sen så är det helg. Gud så gött!! Ska ni hitta på nått skoj i helgen eller? Själv så blir det betessläpp på lördag så jag hoppas verkligen på gott väder. Leah kommer nog tycka om det, frågan är bara om hennes pappa är lika förtjust i kossornas skuttande. Hehe!

Maria kom förbi en stund här nu på kvällskvisten, hon hade köpt en liten present till lillan. Ett såpbubbel-kit. Leah tyckte det var hur kul som helst. Dom blåste såna där stora bubblor. Väldigt tjusigt. Själv tycker jag att det är rätt fascinerande med såpbubblor å kan hålla på hur länge som helst. Som en liten unge, I know. Haha!

Såpbubblor


Nu ska jag gå å koka mej ett ägg eller två. Hörde det va nyttigt. Tja!



Kommentarer
Postat av: Maria

Hon är det sötaste barnet jag har sett ihela mitt liv älskling! På riktigt. Så himla sjukt söt och vacker! Puss!

2009-05-08 @ 10:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0