Ifyllning Tattoo

Ska strax åka från jobbet nu. Tessan kommer och hämtar mej. Fick en snabbtid för att fylla i min tattoo. Har länge gått och irriterat mej på två ställen i konturen. Ett ställe där det är lite lite hackigt och ett ställe där färgen ser lite tunn ut. I fredags gjorde jag slag i saken och ringde. "Kom på måndag" sa dom, shit det gick fort tänkte jag. Så F körde mej dit i förmiddags och då sa tatueraren att jag kunde komma in strax för sex så skulle han fixa det. Shit, det kommer göra ont ju. Kopplade det nu, Aaaaaahhh!!! Men jag hoppas den blir finare i alla fall. Nu blir jag sådär nervös igen.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack :) Okej, visst är det kul med tatueringar :P Ne det är ju det att man måste komma på nya ställen, har funderat på att göra en på ankeln jag me. Så snyggt! :)

2009-05-18 @ 17:32:47
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0