Här doftar Hallonpaj

Hallå på er!!
Allt hade gått jättebra med lillan hemma hos moster idag. Så skönt när hon beter sej som den lilla prinsessa hon är. Annat var det när vi kom hem igen. Då var det gap och skrik och hon visste inte riktigt vad hon ville. Fast jag tror inte hon sovit någon middag så hon va nog bara väldigt trött. Somnade på soffan här hemma sen.

Jag fick ett ryck förut och fick för mej att jag skulle baka. Hittade en gång ett så himla gott recept på hallonpaj så det fick det bli. Är så himla lätt också och går hyffsat fort. Pajdeg, hallon och en god kokosrösa som man kletar ut uppepå. Hur gott som helst. Tog nyss ut den ur ugnen och väntar på att den ska svalna lite, men här luktar såå himla gott. Vaniljsåsen står i kylen och bara väntar. Mums!!

Ägg och KokosBrer på kokosröranVoila! Färdig.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Håller med dig!





Åh, vad gott det ser ut att vara! :D Nu blir jag ju sugen :( haha

2009-05-07 @ 16:35:52
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Frida

den skulle man ju gärna velat smaka på... men de va ingen som bjöd in en på fika... ska ja komma ihåg... hehe... pöss

2009-05-07 @ 17:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0