Good Night Sweetheart

Jag sitter å bloggar

Nu har änna klockan blivit mycket. Min kära Maria har åkte hem efter att vi har haft en riktigt mysig kväll med kill i håret å på ryggen å sånt..Mmmm!! Alltid lika mysigt att ha dej här hjärtat.
Vi kollade på Illusionisten, riktigt bra film faktiskt..För en gångs skull så är jag nöjd med slutet på en film. Den slutade precis som ja ville.
Nu kom prinsen precis innanför dörren så jag får nog ta å slita mej härifrån å går å mysa lite med honom. Så vi hörs imon. Natti!!

Jag å Maria killar hår

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååh de va så mys idag min ängel. bra att freddan kom hem så du kunde fortsätta mysa med honom istället. jag vill oxå ha min fredrik här :(

tack iallfall för idag älskling.

puss puss

2009-05-31 @ 01:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0