Fästing-äckel

Hallå.
Idag har det inte vart nån speciellt händelserik dag. Hämtade lillan hos farmor efter jobbet såklart, precis som alla andra dagar. Jösses vad energi hon har min lilla gumma. När vi kom hem fick hon varva ner lite med en flaska välling för att sen hoppa in i duschen. Hela hårbotten va full av sand å skit. Sen när jag skulle torka av henne så hade hon nått som jag trodde va ett sandkorn på armen. DET VA DET INTE...Det var en äcklig jävla fästing. Uuuusch va dom e äckliga dom små svinen. Han hade gottat till det ordentligt på hennes lilla söta arm. Den va såå pytteliten, typ en millimeter bara. Tur att jag såg den. Fy fan!
Jaja, skit i det. Nu sover hon. Somnade riktigt lätt idag. Gött!!

Min lilla Älskling
Jag å skruttfisen



Nu har jag pratat med Hannah.
Vi ska ses imon och åka till hennes lille prins grav.
Han skulle ha fyllt 1år imorgon. Usch!!
Världen är så orättvis.
Han fick aldrig ens en chans, lille Noah.
Mirandanalle


God natt på er å sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0