En snabbis

Nu får det bli en liten snabbis bara. Är på jobbet å då ska man ju faktiskt jobba inte skriva i sin blogg, då blir chefen lite purken. Väntar på att klockan ska bli ett snart så jag kan dra å käka. Är så himla sugen på Thai idag så det e inte klokt. Får se vad det blir.
Lillan är i alla fall hos sin moster idag då dagis ahr studiedag. Jag kunde inte vara ledig så då fick det bli så. Det första Leah sa när hon vaknade idag var "ÅKA TILL MOSTER MAMMA!!" Hon älskar verkligen sin moster. Söt!

Hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

jaha du har sett din i handeln? Jag har faktiskt inte sett den där mascaran i handeln än :)

2009-05-06 @ 18:27:15
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Aurum

Hej!

Oj då, det lät inte så bra med din orkidé. Tappade den knopparna innan de blommade eller? Det har hänt mig också en gång och då vattnade jag en gång för det så ut att torka ut också. Men jag googlade lite och hittade bl a detta: 11417.htm" rel="nofollow">www.odla.nu/fs/article/file11417.htm

Låter det som något?

Det är svårt det där med växter... Ibland hjälper inga råd och man kan bara följa sin intuition...

-lite tur skadar inte heller ;-)

2009-05-06 @ 19:01:10
URL: http://aurum.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

jaså på H&M till och med, då ska jag dit och kika :) ja de där med borstarna till mascararorna börjar flippa ur lite numera tycker jag.. nya former och material hela tiden !

2009-05-06 @ 20:41:01
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0