En liten gottedjävul

Idag har det inte hänt speciellt mycket vill jag inte påstå. Va ju på jobbet halva dagen typ, å efter det fattade jag beslutet om att köpa med mej pizza hem till middag. Usch, det va ju i och för sej fasligt gott, men jag borde verkligen inte äta sånt. Nu va det ju rätt längesen vi åt pizza så såå farligt e det ju inte. Vitlökssåsen jag tog till va ju inte helt äcklig heller.
Mmmm!! Det bor allt en liten gottedjävul i mej. Hihihi!!
Nu sittar jag å spanar halvt om halvt på TV:n. Jag vet va du gjorde förra lördagen e det som rullar för tillfället.
Va nyss uppe å pusslade fast lampan i sovrummet som jag köpte på Ullared sist. Det va jäkligt bökigt måste jag säga, men nu sitter den där minsann. Då jag inte visste vilken säkring som hörde dit å inte ville springa femton gånger upp å ner för trappan så drog jag rubbet. Slog av på huvudströmbrytaren, då va man i alla fall säker. Dock blev det ju rätt mörkt så jag fick använda mej av en liten såndär LED-spotlight som jag även den köpte på Ullared. Väldigt käckt. Herregud, det va tur ingen såg mej. Måste sett skumt ut. Men fint blev det i alla fall, nu behövs bara en lite svagare lampa. Sen e det Tip top.

Kommentarer
Postat av: Beata

sv: Tack så mycket :)

2009-05-02 @ 22:25:39
URL: http://beeaata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0