En ledig dag

Har varit så himla skönt att vara ledig idag. Först så va man ju lite duktig då å tvättade lite å sånt där käckt. Sen ringde mamma å frågade ifall jag skulle med till ikea. Jajjemen! Hade ju först tänk att ag inte skulle göra något som skulle komma att kosta pengar, men det lyckades inte så bra. Blev dock ingen dyr tripp utan jag köpte bara lite små roliga saker. Sen köpte jag en väldigt söt liten tavla som jag tänkte ha på en tavellist i hallen på övervåningen. Har ingenting på väggarna där vilket är ganska trist. Så det kommer nog bli fint.
Nu sitter jag hemma hos min älskade vän Hannah. Lillan slängde av sej kläderna när vi kom innanför dörren å skulle mysa i Hannahs säng, haha going. Nu sitter vi å kollar på Horton. Engelska dock så Leah fattar nog inte så himla mycket, men hon verkar inte bry sej så mycket om det. 
Ikväll e det Grey's å det får man ju absolut inte missa. Får se till att vara hemma till nio då. Nu ska jag vara lite social igen så vi hörs väl igen senare. Slänger nog in lite bilder sen också. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0