Är ni laddade för ikväll??

Det är jag. Tänk va länge man har väntat egentligen på denna dagen. Jag har följt varje del av årets melodifestival å esc semifinaler och allt. Jag kommer ihåg när finalen i globen va över och dom sa att vi ses i finalen i moskva 16:e Maj. 16:E MAJ??? tänkte jag då, puuh va länge. Men nu är vi här och sommaren närmar sej med stormsteg.
Va tror ni då? Tar Malena Ernman hem hela skiten eller? Hon kan kanske göra det, men njae. Jag tror faktiskt inte det. Det blir spännande ikväll. Hur har ni laddat då?
Vi skulle åkt bort till ett par vänner egentligen, men nu är dom sjuka så vi stannar hemma istället. Så det blir la god middag å massa gotta framför tv:n. Skönt ändå att vara på hemmaplan.


HEJA SVERIGE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0