Vi släckte ljuset å genast blev det mycket trevligare.


Värmeljus som brinner för fullt under Earth Hour




Jag beslutade mej tillslut för att det fick bli lite alkohol idag. Yeey!! Det va kul. Jag va medbjuden hem till Marias polare Millan. Hon skulle ha lite tjejkompisar där å förfesta innan dom skulle vidare på stan. Vilka härliga brudar säger jag bara. Ett riktigt gott gäng, trevliga öppna människor, precis som jag gillar. Drack ett par cider å kollade på lite Robinson. Men klockan blev 20.30 å då stängde vi av tv:n å släckte alla lampor. Fram kom istället stearinljusen å stämningen blev ännu högre, då va festen igång. Ja det va kul. Jag e glad att jag följde med.





Nu är jag hemma igen å pojkvännen drog iväg för att lämna en kompis bil, sen kommer han hem igen. Fast då har jag nog redan slocknat. Är så himla trött nu. Har ju inte sovit jättemycket inatt. Gick ju å la med vid 6 eller vad klockan va å sen så väckte Leah mej vid 9. Då va jag inte så pigg nä.
Vi gjorde oss iordning å kom iväg rätt sent (runt 15-tiden). Skulle egentligen åkt till stan men det blir nog imorgon istället. Idag blev det bara en snabb sväng till backaplan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0