Så stolt så jag nästan spricker

Har ju varit hemma hela dagen med lillan, då hon va uppe å kräktes i natt. Under dagen har allt varit som vanligt, men precis som i helgen när hon va dålig så va hon lite hård i magen.
När vi e hemma hela dagar så så brukar jag försöka ha henne utan blöja, för nu tycker jag allt att det är dags att sluta. Det har ju då hänt en å anna olycka å så har hon velat ta på blöjan när det väl är dags. Flera ggr har hon suttit på potan eller på toaletten utan att det har kommit nått. Idag har hon varit utan blöja i stort sett hela dagen å det har funkat galant. Jag blir så himla stolt över min lilla sessa så det är inte klokt. Tidigare så har hon kissat på pottan totalt 2 ggr. Å så idag va det precis som hon aldrig gjort annat. Hon sprang å satte sej själv å gjorde det hon skulle utan att jag behövde blanda mej i. Fyra gånger kissade hon å till å med bajsade en gång. Naaaah, snuttis. Så himla duktig. Nu ska vi bara se om det funkar på toaletten också.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0