Nöden har ingen lag

Nu har vi precis kommit hem efter en dag ute. Först så var vi på backaplan å jag var fast besluten om att köpa mej ett par nya skor..Det blev två par. Yeeey!!! E så trött på att gå runt i min vinterstövlar nu. Börjar bli lite varmt för det oxå.
Efter b-plan så drog vi til IKEA. Fick köpt nya tallrikar i alla fall. Även fast det tog sin lilla tid. Herrejösses va det e jobbigt att vara jag i bland. Gick igenom en hög på säkert 60 tallrikar innan jag hade fått tag i sex stycken som stog stadigt, dom andra vickade liksom å sånt e skitirriterande tycker jag.
När vi kommit ut från IKEA så fick Leah för sej att hon behövde kissa å det såg ut att vara bråttom. Jag tog med henne å sprang in bakom en vägg å lyfte upp henne så som min mamma gjorde med mej när jag va liten. Fanns inte nån buske eller så att ställa sej bakom vilket kändes lite skumt så vi stog nästan mitt i smeten, men det gick så bra så...Det va ju bara lite "Änglapink" hehe.
 

Ljusgula Converse 599:- DNA.       Svarta tygskor 199:- Stadium       

Kommentarer
Postat av: Maria

Naaah lilla sötnosen! duktig hon e som säger till ifallafall! nu sitter jag med minblogg. asså jag tycker den e sååå kass...inget funkar, å bara massa fula teman, ingen bild kan man ladda upp heller... aja får se om jag byter blogg eller nåt. Puss

2009-03-22 @ 22:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0