No good

Vaknade vid 4-tiden imorse av att min lilla snutta va ledsen å satt å hulkade i sin säng. Ååh neej! Kommer inrusandes på hennes rum där det stinker. Usch, det är ju så äckligt. Stackars min lilla snuttis. Hade ingen spann i närheten så jag fick springa å hämta pottan som hon satt å höll i så duktigt. Hon e verkligen så duktig mamNya kökslampanmas sessa.
Efter detta å att jag fick bädda rent hennes säng så ville hon inte sova mer. Suck!
Då ville hon ha frukost, visst visst. Klockan var väl halv 5 så självklart ville hon ha frukost. Vi gick ner å hon fick lite yoghurt att äta, jag tog mej en macka å började piggna till jag oxå. Sen fick jag för mej att jag skulle sätta upp nya lampan oxå. Sagt å gjort. Det blev jättebra.
När klockan började närma sej 6 så gick vi å la oss igen.
Det jag inte fattar är hur hon kunde vara så pigg sen. Vid 8-tiden stog hon vid sidan av min säng å lekte med sin ena ballong från mässan å tjötade om födelsedag å pannkakor. Jag vet då ingen som har födelsedag idag, men vi gick i alla fall ner å gjorde pannkakor. Sen somnade hon i mitt knä till Så ska det låta. Å här sitter jag trött som bara den men kan inte somna.
Ska nog gå å hänga lite tvätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0