Mello med kärt besök

Igår va vi ju som sagt på dop, men stressad som jag va när vi va sena så glömde jag kameran hemma. Jag fattar inte hur jag kan glömma kameran. Jaja nu e det redan gjort. Det va himla trevligt dop i alla fall å lille Leon va så duktig så.

På kvällen ringde jag te Maria å sa att hon mer än gärna fick komma hit då F skulle åka hem till en kompis. Hon kom hit vid halv åtta tiden. Alldeles lagom innan det va dags för mello. Tyckte det var kasst. Jag tyckte amy å lilli å sussie skulle gått till finalen. Amy mest för att det är en trallvänlig dänga. Fröken Finer tyckte jag inte alls vara bra. Alla snackar om att den e så grym å med trummorna å allt..Jag hörde det inte. Tycker den e trist. 
Så vem ska ta hem det hela då? Jag vet faktiskt inte. Finns ingen riktig favorit.

Leah hade i alla fall hur kul som helst. Hon stog med sin mikrofon framför tv:n så fort det va nån låt som spelades å sjöng med så gott hon kunde å gjorde lite danssteg å sånt...Hehe, hon e så söt så det e inte klokt.



Nu ska jag dra te jobbet, men e hemma strax efter tre igen då kan jag nog slänga in nån bild från gårdagen. Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0