Hmm, började undra

Har ett tag funderat över en av mina växter jag har i fönstret här hemma. Vad som har hänt, varför ser den så ledsen ut. Det va visst mitt lilla bustroll som varit i farten.
Skulle ta undan ett par höga krukor som jag har haft såna där gröna växtbollar i plast i å tänkte att det är bäst jag kikar så inte lillan lagt några av sina leksaker där i som hon brukar. Nejdå, inga leksaker i krukorna, däremot fann jag orsaken till varför min växt sett så ledsen ut. Där i låg nämligen bladen som egentligen ska sitta på min blomma. Undrar vem som lagt dom där?? 

Min ledsna blomma
Min ledsna blomma
Anledningen till min blommas sorg. Hmm
Anledningen till min blommas sorg. Hmm

Detta var ju ett väldigt intressant inlägg känner jag, men jag blev så full i skratt när jag tittade i krukan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0