Fettismat å så en Cola till det

Jag å snuttis tog oss slutligen kraft för att gå in i duschen. Gjorde oss lätt i ordning å gick en sväng till mamma å pappa. Jag lämnade lillan där å åkte vidare för att hämta min pizza. Peperoni, mmmmm. Det va riktigt gott, men kändes inte helt nyttigt när man satt å knödde i sej nästan en hel pizza å så vitlökssås å grejer. Men det e ju fasligt gott.

Kollade lite på wipeout oxå. Hahaha, fan va man garvar. Helt sjukt roligt ju. Sen kollade vi på Mello, trots att vi såg det senast igår. Men det va najs. Tyckte hon va helt okej som vann faktiskt. Hon blev ju helt paff när hon kopplade att hon faktiskt vann. Haha, det är bra mkt trevligare när det slutar så än att någon vinner som är så bombsäker på att ta hem allt redan innan.

Va ska man göra nu då. Criminal minds kommer om en timme. Minns inte ifall jag sett det eller inte. Eller så kanske man skulle ta å lägga sej å läsa lite då. Jaja, skit samma god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0