Siamesiska tvillingar å jadi jadi

Har haft en jättemysig dag jag å lillan. Vi åkte ju till Nat. Muséet. Fanns väldigt mkt att kolla på. Mest fåglar å kryp å sånt. Men också massa andra roliga djur.
Det jag tycker är mest intressant är dom siamesiska tvillingarna. Kommer ihåg att jag va väldigt fascinerad av dom redan som liten. Leah va helt till sej å tyckte det va jättespännande. Hela tiden sa hon "Mamma!! Mamma!! Döh!! döh!! Mamma!!" för att det fanns massa spännande saker som hon ville visa.

Entrén kostade 40:- å när man betalade det så fick man ett årskort på 5 muséen här i götet. Så då får vi ju ta sjöfartsmuséet en annan dag. Dom andra e nog inte så roliga för lillan.

"Ett par möss kan, teoretiskt, få över 200 avkomlingar på  6 månader, och dessa oräkneliga på 6 månader till."


Siamesiska tvillingar


Det e rätt sjukt egentligen att någon antagligen har sålt sina barn (hur fan man nu kan göra något sådant) till någon som sedan stoppat dessa i en glasburk. Å hur kan man trycka ner två små bebisar i en burk..Jag fattar inte?!

Kommentarer
Postat av: Erika

Måste bara fråga. Är det riktiga bebisar i den där glasburken?? Har aldrig sett något liknande :S

2009-03-18 @ 20:02:58
URL: http://www.justvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0