Bebis på G <3

Idag har jag inte vart så bra på att skriva. Det har inte hänt nått speciellt. Det är/var måndag vilket är en ganska så trist dag i veckan. Inget kul på tv eller nått. Har kollat lite på en ny vagn till lillan men affärerna stänger 18.00 precis som på mitt jobb så då är det inte så lätt att åka å kika. Hittade en begagnad vagn, men jag tror jag hoppas det. Det är nån form av sulky vi behöver då lillan har växt ur sin vagn. Oj va hon växer fort den lilla. Hon e inte så liten längre. Enda anledningen till att vi behöver en vagn över huvud taget är för att hon fortfarande sover på dagarna den lilla gottegrisen å då måste hon ha något att sova i på dagis. Men jag har hittat en fin som är svart med lite turkos sömmar. Förhoppningsvis kan jag åka å kolla på den imon på lunchen. Det är ju så jäkla kul med vagnar oxå hihi. Jag älskar barnvagnar. Nästan så man vill skaffa en bebis bara för att få köpa en vagn. Syrran ska ha barn i slutet på sommaren å hon har hittat en superläcker vagn som dom ska ha. Längtar tills man får köra den, hihi! Det ska bli jätteroligt att få bli moster igen efter 8 år. Hihi så kul med en bebis till i släkten. Är jätteglad för deras skull.
Nu ska jag ta å hopp igen, blev ju sådär jäkla sent idag igen. Suck! Varför håller jag på. Sitter här å nickar till men går ändå inte upp. Men nu får jag allt ta mej i kragen, så god natt mina vänner. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0