Vad är väl en fest utan sprit? (Bilder)


Gick en kvart tidigare från jobbet igår å det va tur, för när jag stog i kassan på systemet så gick gallret ner. Dom stängde 15. Hade jag inte gått tidigare så hade det inte blivit nån sprit. Och vad är väl en fest utan sprit? Nä det hade inte funkat.
Usch va stressad jag va sen. Släkten skulle komma 16.30 å jag skulle göra mina bakelser å duscha å göra mej iordning. Till råga på allt så hade våran ugn och diskmasking totaldött. Jaa, Tack va lägligt!! Men det fixade papa lite senare Thank God!
Först va släkten här då såklart å jag fick massa fina saker och jag är såå himla nöjd med mina presenter. Bakelserna va JÄTTEGODA. Det va ett recept som jag hittade i en blogg faktiskt. Låg på startsidan. Kommer ej ihåg vilken blogg men jag teackar för det. Hjärtbakelser, muuuums.
Polarna drällde in runt 19-20 å då drog festen igång. Guud sicken härlig kväll det blev. En del blev rejält i gasen, nämner inga namn haha!!
Mamma drog igång grillen lite senare å vi käkade lite nattamat. Väldigt gott. Det va typ ketchup överallt. Fan som den sprutade. Alla hade kul och det blev väldigt lyckat. Fick grymt högtalarsystem till datorn så det blev en del dunka dunka med Spotify. Spotify e fanemej grymt!!
Jag tackar alla som va där för allt och för att ni gjorde kvällen till vad den var. Puss!!

HjärtbakelseSläkten på besökJag ser hur lång ut som helst här, hahaPlockepinn på gräset gick inte så bra.Jag å FridaDarlingsTrädgården ser ut som fan jag vet.Manno Jag å HannahSöta Mammi, hon e grym!Mitt tredje ombyte eller fjärde.GrillmasterS å MGoingarGå å lägg er ungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0