Tjaba!!

God kväll på er mina vänner!
Hmm, jag blev allt lite skraj måste jag säga, när jag va inne på blogg.se's startsida å något plötsligt börjar prata. Jag kunde verkligen inte fatta vad det var. Jag kollade igenom alla mina fönster för att hitta, men ack nej. Men till slut så hittade jag att det va en trailer som spelades upp. Shit!

Idag har jag å lillan varit lediga. Va först uppe hos S å A en sväng å tjötade lite innan vi skulle ner till dagis på Vernissage. Det va någon slags sommaravslutning å fröknarna fick presenter å föräldrarna fick kika lite på vad barnen hade gjort å så.
Fick även veta att Leah kommer få gå på en annan avdelning tillsammans med dom andra -06orna efter sommaren och även få nya fröknar. Lite tråkigt för dom hon har nu e såå himla goa. Tack å lov så är det inte helt främmande människor som blir hennes nya fröknar utan hon har träffat din rätt mycket tidigare. Men ändå är det lite trist. HAde hoppats att hon skulle få gå kvar i samma grupp tills skolan börjar men icke.
Efter tjolahoet på dagis så somnade hon i min famn hemma hos mamma runt halv sex eller vad klockan va. Lite väl tidigt men skit i det.

Snart är det dags för Grey's yeeey!! Säsongsavslutning idag. Hur ska jag klara mej utan det hela sommaren.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm....de e så konstigt för jag trodde oxå de va säsongsavslutning idag, men de står ingen om de i tidningen. shiiit va spännande de e nuuuu hon har ju precis tappat talförmågan å grejer. herre gud hur ska detta sluta.

du sin dotter e för söt. och när du börjar prata om skola å grejer...herre jösses va tiden går fort du. nyss va hon e lien tös som jag fick hålla för första gången i famnen....

Puss

2009-06-03 @ 21:20:20
Postat av: maria

asså jag skicka bara ETT inlägg som anonym faktiskt. när jag hade tryckt på skicka såg jag att de inte fanns nåt namn och jag orka inte skriva igen haha. men nån annan gång har jag inte skrivit som anonym så de måste va nån annan då.

Puss puss

2009-06-04 @ 23:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0