Sjukt

Jag är vekligen helt sjukt trött idag. Min kropp verkar inte alls klara av detta längre med vinkvällar. Ändå är jag bara knappt 26 år fyllda. Hur ska detta gå. Sitter med telefonen i högsta hugg och försöker få tag i Tessan. Prinsen skulle dra iväg på annat så jag tänkte man kanske kunde hyra nån film å köpa lite gotta. Det är ju trots allt lördag, eller hur? Då skadar inte lite gotta. Samtidigt så e jag så himla seg så jag vet inte om jag orkar åka någonstans. Men jag tycker det är så jäkla trist att bara sitta hemma en lördagkväll. Ååååh beslutsångest.

Vad gör man egentligen på nationaldagen. Vi firar väl inte ens det här i Sverige så som man gör i många andra länder. Finns väl inte direkt något att fira heller. Förr firade man väl mest bara för att ha en anledning att få festa. Eller att det skulle finnas en orsak till varför man festade. Haha, ja så va det nog.

Leah ligger å halvsover i mitt knä. Jag vet inte vad som har hänt med henne. Hon vaknar tidigt å somnar tidigt. Inte likt henne. Vi ska nog ta oss lite daimglass nu, Mmmm.



Kommentarer
Postat av: faster carro

sötunge! i'll get you some candy :)

2009-06-07 @ 23:35:15
Postat av: Jenilita aka Totte:)

Hej! Va kul att du tittade in! Va vacker din dotter är! Jätte jätte söt och vackert namn har hon med:) Ser ut som det gått riktigt bra för dej:) Vem är pappan? Ta hand om er Kramar

2009-06-08 @ 08:55:04
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0