Nu kommer sommaren!!!

Nu väntar jag en veckas härligt väder. Rapporterna visar bara sol å varmt hela veckan. Det ska bli såå härligt. Ser nästan fram emot att gå upp i morgonbitti. Jag hoppas verkligen att det blir så nu och att det håller i sej. Har ju endast två veckor kvar att arbeta innan jag går på semester. Guuud va gott det ska bli. Åh jag önskar så att jag får fint väder. Men det känns lite som att det bara är tvåveckors-perioder med sol hela tiden. Vi får väl se. Hoppas hoppas hoppas!!
Även en veckas arbete väntar, det ser jag inte fram emot lika mycket. Men jag tror jag är ledig på onsdag å då blir det till att ligga på en filt i trädgården hela dagen. Har klipptid på torsdag också ska bli riktigt skönt. Håret är så jäkla långt bak i nacken nu så det går knappt att göra nånting med det. Det lägger sej bara som det själv vill hela tiden. För jäkla jobbigt asså. Sen blir det ju löning och födelsedag på fredag också så förhoppningsvis blir detta en go vecka.

För övrigt så kommer jag att lyssna en hel del på Cidinho & Doca - Rap das armas denna sommaren Grym låt!

Puss å Kram på er alla nu skuttar jag till sängs. Natti!!

Moi

Kommentarer
Postat av: Angelica

sommar sommar sommar yey äntligen!!!

2009-06-21 @ 23:24:38
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: ammizz

sv: ja, precis. tyvärr måste jag åka 30mil till närmsta ikea :/

2009-06-22 @ 20:41:56
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0