Nu är det dags

Nu är det dagen som Herman stått å väntat på. Den tionde dagen, har rört ihop allt det sista som skulle i och nu står han inne i ugnen å väntar. Ska bli väldigt spännande å se hur det smakar. En salig blandning av ingridienser kan mani alla fall säga. Äpple kanel nötter och choklad är en del av dom. Det börjar i alla fall lukta lite gott så vi får väl se.
Har haft en underbar kväll med underbart väder. Det är tamejtusan allid sol på mina födelsedagar.
Sambon kom hem å hade köpt finfina blommor till mej och så fick jag en superläcker väska till min systemkamera. Så numera kommer den ligga gott i en golla. Yeey!!
Ska nog ta å röra ihop lite gotta som jag ska ha till mina bakelser imorgon. Tog ett recept som va på blogg.se en dag för ett tag sedan. Så det ska bli väldigt spännande å se hur dom blir.
Sen är det dags för sängen, ska ju trots allt upp å jobba imorgon. Usch usch, lär bli hur stressigt som helst. Folket kommer vid fyra å jag slutar kvart över tre å efter det ska jag till systemet och en sväng till plantagen. Jaja, vi får väl se om jag hinner.  God Natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0