Usch idag..

Usch, idag blir det ingen bloggning för min del. HAr inte haft någon tid vid datorn direkt. Gjorde lite tacos till mej å lillan förut när vi kom hem. Sen va det lite snabbmys å hopp i säng för hennes del. Ska gå upp klockan 6 imorgon då jag ska på nån kurs på morgonen klockan 8 i mölndal. Segt. Så lillan ska lämnas av på dagis vid halv 8 redan. Gääsp, känner riktigt nu hur trött jag kommer att vara, men jag och sambon ska äta lite frulle innan vi åker. Får se om vi hinner med det. Sen e jag ledig på onsdag å då ska vi träffa Sandra å Angelina. Vädret ska ju tydligen inte bli någon höjdare så det blir väl innomhusaktiviteter då. Nu ska vi i alla fall gå upp å lägga oss, ska läsa lite i min bok innan jag släcker lampan för natten. Sov nu så sött alla så höra vi imon igen. Puss!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Nä fan det går verkligen inte läsa din blogg:/ skit oxå.

2009-06-04 @ 23:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0