Idag är det MIN dag!!


Shit nu är det illa, nu ligger man på plussidan och börjar på riktigt att närma sej 30. Oh lord!! Kommer ju ihår när man va liten, eller i alla fall yngre å man tänkte att shit va gammal man är när man är typ 22!! Japp, det var då det och idag blir jag 26. Jeeesus!! Mycket religiöst i bloggen idag, Jesus å Lord å allihopa är med och firar min dag. Haha!!
Har i alla fall jobbat hela dagen idag, men jag gick faktiskt hem en timme tidigare. Hihi!! Lite speciell ska man väl få vara.
Det ska komma en snubbe snart å kolla på Leahs gamla vagn som vi ska sälja. Är för övrigt en Quinny buzz 3 ifall någon är sugen. Sambon och lillan är iväg å handlar sålänge och sen är det min tur. Måste handla lite inför morgondagen.
Ha nu en kanonkväll allihopa i solen!

Jag, när jag fyllde 25!!
Erkänn schysst stil. Hahaha!!

Kommentarer
Postat av: N Bitchie

Visst kan man åka moppe med stil. Jag tror inte över huvud taget att din 34-åriga syster skämmer ut sig på samma sätt som fjortisblondinerna. Det går inte att jämföra :) Jag tror inte hon glider runt och leker tuff på sin moppe? Om hon inte är släkt med Dessie också, förstås..

2009-06-26 @ 19:06:24
URL: http://nbitchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0