Åååh va gött!!

Fy fan vilken härlig dag det har varit idag. Har legat i trädgården hela dagen å solat å lillan har plaskat i sin balja. Himla gott! Började dagen med att gå på utvecklingssamtal på dagis klockan 8...Väldigt kul på sin lediga dag. Efter det va jag hos läkarn som sa att jag skulle få en tid för ultraljud så dom kan se vad som behöver göras.
Sen va det bara till att slappa. Blev iofs inte så mycket av det heller. Har ju fixat iordning Leahs gamla vagn så vi kan sälja den, det tog sin lilla tid kan man säga. Sen så tvättade jag fönstrena å så också. Så duktig så, haha!!

Slumrade till lite i solen och fixade värsta schyssta brännan. Lite svårt att få till det helt 100 när man har en unge som ska smörjas i 30. E ju lätt hänt att man kladdar lite på sej själv då också. Ajaj!! Men det gör inget. Bryr mej inte lika mycket om sånt som jag gjorde förr.

MelonGrimas

Kommentarer
Postat av: ELIN!

sommar!!<3

2009-06-24 @ 20:36:39
URL: http://elinarnehed.blogspot.com
Postat av: carro

ultraljud? är det något fel på magen?

2009-06-25 @ 11:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0