Blev rätt gott...

Blev rätt gott väder idag i alla fall. Hoppas på fler fina dagar så man kan ligga ute å sola lite på sin semester också. Vet inte riktigt vad jag tar mej till om det bara blir regn på min semester. Då deppar jag nog ihop totalt tror jag. Men det kan ju inte vara en månad mitt i sommaren med bara regn...eller? Kan inte någon säga något uppiggande som bygger upp hoppet om lite sol. Det känns alltid bättre då.
Nu sitter jag å lillan å kollar på The Simpsons i alla fall. Dom är för roliga.
Sambon kom hem en sväng efter jobbet förut och vi åt god pastasallad med vitlökssalami som jag hade gjort. Mums!! Det va allt smarrigt. Passar så bra med sådan mat när det är lite varmare ute.
För övrigt så har vi inte gjort så jättemycket vettigt idag. Va en sväng på B-Plan med mamma förut. Hon köpte nya persienner till mej som vi satte upp. Vita, fina. Mycket mycket bättre än dom mörkbrun-spräckliga som vi hade innan. Dom kunde man nog steka ägg på om man hade velat det för det blev svinvarmt när dom va nere. Inte så bra. Nu blev det alltså inte bara ljusare och fräshare utan också mycket svalare. Tack Mamma!!
Jag köpte en tuff keps till Leah på Kappahl. Hade 25% på nått sms i mobilen som jag fick häromdagen, perfekt!!

Middagen ute på baksidanSkruttfisen i sin nya kepa

Kommentarer
Postat av: Ligans Talesman

Underbar söt liten unge. ler

2009-07-08 @ 21:17:57
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0