ooh-woppidoo, jag vill ju va som duuu...

Efter att vi ätit en mysig frukost, så satte jag på Djungeboken som vi hyrde till lillan igår. Jag tror nog aldrig att jag har sett hela den filmen. I så fall va jag nog väldigt liten. Den e ju rätt rolig faktiskt å så e det ju massa sköna låtar som man kan sjunga med till. Det är hyffsat väder idag ju så vi ska nog dra ut nu alldeles strax. Vet inte vad vi ska hitta på bara. Tänkte gått till 4h-gården med då va det stängt för lägerverksamhet, typiskt.
Men vi går väl till lekplatsen dådå. Jag har ju så jäkla dålig fantasi så jag kommer ju aldrig på nått roligt att göra.

Igår kväll kollade jag å sambon på en film som vi hyrde, av Guy Ritchie. Rock'n'rolla hette den. Det va en ganska rolig actionfilm, med massa sköna snubbar. Det blev en del garvisar, haha. Riktigt bra faktiskt.
Rock'n'rollaRock'n'rollaRock'n'rollaRock'n'rolla
(Bilder från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0