Min rumpa på förstasidan i aftonbladet...

...eller var det gp. Jag minns inte riktigt. Satt nämligen å surfade lite på aftonbladet.se när jag hittade en artikel som skrivits om smygfotografering. Jag minns inte riktigt vilket år det var, men jag och några polare hade varit på Kos året innan (1 av 4 gånger). En dag mitt i sommaren så fick jag i alla fall ett sms av en kompis som sa att min rumpa va på förstasidan i tidningen. WHAT!?! Hallå, jag rusade upp till affären och jodå, där va den min söta lilla rumpa. Blev mest förbannad på detta. Hur dom kan ta en bild å bara sätta in i tidningen sådär. Jag kände ju igen mej direkt. Kan även säga att jag på den tiden solade endast iförd bikini-string så det va inte mycket som täcktes. Hmm, även innan och efter bilden i tidningen så hörde jag ifrån folk att dom hade bilder på mej i sina datorer, som dom hittat på nätet. Där var det bilder som visade ansiktet också. På mej och mina vänner som jag hade rest med.
Sicket jävla folk asså. Vad får man ut av att fotografera halvnakna främmande tjejer på beachen. Jag fattar det inte.
Jag kontaktade i alla fall en kille som hade bilderna på en sida. Han sa att det inte va han som hade tagit dom och tog sedan bort dom, men sen dök det upp nya sidor så det va inte mycket att göra.
Det va bara att skita i det helt enkelt. NU? I don't give a F***.


En mycket gammal bild från min första Kosresa. Det va tider det.
(Tack F och J för dessa underbara minnen.)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Finns idioter till allt :)

2009-07-22 @ 02:14:58
URL: http://sabinamolin.blogg.se/
Postat av: jenny

hahah jävlar vilken chock jag hade fått om det hade hänt mig

2009-07-22 @ 02:41:38
URL: http://jennyhej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0