H&M's höstkatalog, en besvikelse.

Sitter här i soffan och funderar på om jag har fått gjort något vettigt alls idag..Hmmm, nä jag kan nog inte komma på något. Kollar på en film på 4+ för tillfället, har inte riktigt fått nått grepp om den ännu bara, kan ju bero på att jag sitter med ena ögat på datorskärmen. Godiset jag äter är några dagar gammalt men smakar gott ändå.

Jag har vart så sjukt seg hela dagen idag, trodde klockan va runt ett förut men då va den visst halv 4..Ojojoj, vart tog den här dagen vägen. Frida kom hit och vi tog oss en tur till Ikea. Köpte ingenting förutom en radda Ikea-pizza i bistron. Mumma!!

Förresten!! H&M-katalogen damp ju ner i brevlådan hemma hos mej igår. Vilken besvikelse. Hittade ingenting som jag skulle kunna tänka mej att klä mej i direkt, förutom basplagg å så då. Skittråkigt!!!
Någon som hittade nått kul i katalogen kanske?
Däremot fanns det en del snyggt i Home-katalogen. Dom prickiga påslakanen kommer nog att få flytta hem till mej inom kort. Då får det nog bli dom rosa...eller kanske båda. Så söta!



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fint med prickigt!!

2009-07-22 @ 22:45:01
URL: http://junitjejen.se
Postat av: HobbyDesign

Så tråkigt att det inte fanns något kul i H&M katalogen. Jag har inte fått den än.

2009-07-22 @ 23:02:07
URL: http://hobbydesign.blogg.se/
Postat av: Lina

H&M sög big time.. finns inte nått där i ju.

2009-07-22 @ 23:07:07
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0