Jävla semester

Har precis stoppat i mej lite frulle. Inget komplicerat alls, men väldigt gott. Rostat bröd med ost å jordgubbsylt. Smaskens! Vet inte riktigt vad man ska hitta på idag. Funderar på om jag kanske skulle åka å kolla lite i affärer. Det är ju alltid uppiggande när allt annat är skit. Med allt annat menar jag ju givetvis vädret. Allvarligt talat, nu får det bannemej vara nog. En hel jävla semester med bara 1 dag sol. Detta e f*n inte klokt.
Jaja, nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen en sväng innan jag drar iväg.
Frukost

Kommentarer
Postat av: maria

jag håller med dej gumman. detta är helt sjukt. jävla svenska vädret. och på måndag börjar jag jobba igen. suck. puss puss

2009-07-25 @ 15:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0