Jag vill veta vem du är

Frågetecken
(Bild: Google)
Igår så steg statistiken mot skyn, nä inte riktigt men nästan. Undrar vad det var som va så intressant igår. Statistiken dubblades mot va den brukar ligga på. Då kan man ju inte hjälpa att bli lite nyfiken på vem det är som är inne å smyger.
Hade varit kul att veta vilka ni är som läser. Kan vi inte bara göra så att du som läser detta inlägget skriver en liten snabb kommentar. Typ namn ålder och stad hade varit kul att veta om det är så att du inte har en egen blogg att länka tillbaka till. Ska vi prova, kom igen nu fegis...

Kommentarer
Postat av: Louise Ewing

hej. har du något tips på vad man kan göra en regnig dag, om man bara vill vara innomhus. film tips, något roligt bak recept eller pyssel osv? skriv det gärna i en kommentar till mig om du vet något. ha en super bra dag!

puss/ louise ewing

2009-07-23 @ 16:15:17
URL: http://louiseewing.blogg.se/
Postat av: therese

din gammla klasskompis smyger runt här och snockar lite hehe alltid kul att läsa vad som man gicki skolan med sysslar med idag. måste säga att denna va klart den finnaste bloggedessignen som du har haft

2009-07-23 @ 17:56:33
URL: http://metrobloggen.se/tessosira
Postat av: Jessica

Heej! Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag hamna på din blogg från början men jag är inne och läser titt som tätt...man blir lätt beroende :) Kanske lite för att jag ser att du kommer från Kärra också hehe

2009-07-23 @ 19:05:42
URL: http://kackisen.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Ann-Sofie

29 år

Västra Götalans län



Hittade din blogg av en slump. Roligt att läsa!

2009-07-23 @ 22:12:26
Postat av: frida....

de e bara ja.... Pöss

2009-07-24 @ 07:25:36
Postat av: maria

Jag som vanligt älskling!

2009-07-24 @ 15:00:50
Postat av: mamma

jag läser din blogg nästan varje dag

puss

2009-07-24 @ 19:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0