Glömde allt

Igår kväll va vi bjudna på middag hem till mama å papa lita hastigt sådär. Väldigt gott med ryggbiff å pommes. Det tackar man ju inte nej till. Lillan gick på högvarv hela kvällen å snuttade inte på fingrarna en enda gång (tecken på att hon e trött). Det va först när vi skulle gå hem vid halv ett eller va klockan va som hon gäspade stort. Sen skuttade hon glatt hemåt nerför gatan. Men när jag lagt henne i sin säng tog det inte många minuter innan hon slocknat. Lånade med Kops hem av syrran så den ska vi nog kolla på ikväll..Haha den e ju så sjukt rolig.
När vi kommit halvvägs hem så kom jag på att jag hade glömt min väska å allt, nycklar, kamera, plånka, rubbet. Skitsamma, F hade ju nycklar så vi kom in i alla fall, men några bilder blir det ju inte ännu då. Får lägga in lite senare ikväll. Tjo!!

Kommentarer
Postat av: Linda

vad gör du idag?

2009-07-11 @ 17:47:00
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

Har du haft en bra kväll? :)

2009-07-11 @ 23:38:19
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0