Inte den dära Caféhängartypen

Idag åkte jag å syrran till stan. Ojoj, det går inte fort, med en som är gravid, hehe!! Det är som när man e nånstans med mormor ungefär. Tog inte lång tid innan vi va lite hungriga. Så vi gick till Café Vanilj. Där har jag nog inte varit förr. Jag har aldrig riktigt varit den dära caféhängartypen. Va jag på café så gick vi nästan alltid till grottan. Deras baguetter va så goda. Nog om det nu. Jag tog en tortillarulle med köttfärs å herrejösses va gott det va. Då jag inte trodde att det skulle vara så mättande så tog jag en enorm vaniljbulle också som jag inte orkade äta upp. (Inte likt mej) Men det va verkligen stopp. Leah fick hallonpaj med vaniljvisp å den var också kanongod.

Sen var det dags för lite shopping. Ingen monstershopping idag utan bara lite försiktigt sådär. Fick i alla fall med mej lite små roliga prylar hem, en tröja och den dära väskan från lindex som jag visade häromdagen. Så jag är riktigt nöjd med dagen i alla fall. Uusch va mycket kul det finns asså. Jag skulle kunna köpa hur mycket skit som helst, Yeeey! Va nöjd man hade vart.

Nu är vi hemma och jag å lillan har kollat på två filmer. Eller ah, jag har legat å halvsovit så gott det gick å lillan har kollat samtidigt som hon nog har lekt att soffan var en studsmatta. Så kan det gå. Nu ska jag gå upp å natta snuttis. Undrar hur lång tid det tar idag, suck!








Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

vilken söt kamera :)

2009-07-20 @ 21:13:32
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Candy

Vilken söt bild på er! Och gullig engångskamera (?). ^^

2009-07-21 @ 02:07:55
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0