Det känns så gött! Semme semme semme!!


Japp, i fredags jobbade jag sista dagen på en månad. Så jäkla skönt. Imorgon blir första dagen på min semester. Underbaart!
Imorse runt halv nio ringde mamma å frågade ifall jag skulle med ut å gå. Hade sagt igår att jag skulle det, men det hade jag glömt, så på med kläderna å ut å traska. Lite halvmulet å varmt som det var så var det perfekt väder att promenera i. Lillan sov hos sin moster då vi tillbringade gårdagen där. Manno fyllde ju år i fredags å då va vi där också. Men alla kunde inte komma så det blav lite halvpartaj igår mä. Kul kul. Idag va vi iväg å köpte present till honom. (Lite sent jag vet) Men det blev ett par jeansshorts modell längre och en randig pikétröja i turkost och brunt. Jäkligt snygg blev han i det. F köpte även ett par flipflop-tofflor till lillan med små blommor på, så himla söta.

Nu kom jag precis hem efter att ha varit på kalas hos F's framor som fyllde år. Det blev kinamat och så hemmagjord jordgubbstårta efter det. Så nu är jag äckligt mätt måste jag säga. Äter alltid ett par omgångar mer än jag egentligen orkar. Klockan nio nu börjar två filmer på v som jag vill se. Kan bara inte bestämma vilken vi ska kolla på. Parfiken eller Little lost girl. Det blir nog det sistnämnda tror jag. Den är ju baserad på en verklig händelse. Japp, den får det nog bli.

Här kommer lite blandade bilder från helgen och med det säger jag faktiskt God Natt!! (Helt sjukt jag vet men så är det)

Födelsedagsbarnet

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Mysiga bilder! oh vilken härlig pool!! :D

2009-07-05 @ 21:33:09
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad härliga bilder ser så skoj ut! Hoppas veckan blir bra med! Vi är hemma igen det var kul och samtidigt slitigt.

2009-07-05 @ 23:05:00
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Maria

ååh vad härligt det ser ut med semester älskling. jag sitter på jobbet nu å de e göör trök. inget folk alls..men sen har jag ju bara haft öppet i 5 minuter haha. 9 timmar kvar bara utan rast wiiihoooo!!! Pöss

2009-07-06 @ 10:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0