Blixtar och dunder

Inatt klockan 02.50 väckte Leah mej. Hon va lite ledsen och rädd. Det small som bara den utanför. Det va ett rejält oväder som hade dragit in. Jag förstår att lilla dockan va rädd. Till och med jag tyckte att det va lite otäckt, samtidigt som det va lite mysigt sådär. Sprang å hämtade kameran i alla fall, tänkte jag skulle få en bild på blixten, men det va ju inte så lätt. Lyckades faktiskt få en bild precis i slutet innan den slocknar. Så kom jag på att jag kunde ju filma. Då fick jag med en rejäl en, men dum som jag va så tryckte jag av innan knallen kom. Ovädret va över på ca 20 minuter å sen somnade vi om gott. 

Kommentarer
Postat av: T

Ja, det var ett otäckt väder i natt. Jag brukar inte vara rädd, men i natt var jag det. Har också bloggat om det.

2009-07-08 @ 13:04:42
URL: http://hobbydesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0