Pimpning

Hmm, jag har nog inte skrivit på ett par dagar nu va. Har liksom inte riktigt blivit av. Har varit så trött, typ somnat på soffan eller så har jag haft besök å då e det ju inte så trevligt om man sitter å bloggar. Nu får jag istället göra det när vi har en liten lugn stund på jobbet.
Har pimpat miljöerna här på jobbet denna veckan å det blev såå snyggt. Är helt fascinerad över hur en liten sak kan göra så stor förändring, det  är roligt. Man blir ju så himla inspirerad till att greja hemma också, så nu vill jag få klart på nedervåningen snart.

Annars har väl inte hänt så jättemycket, min gumms M bjöd in sej häromdagen på varma mackor så det va ju bara att ställa upp såklart. Hon ringde precis när jag skulle lägga mej på grillen, så det blev lite hastigt. Men gott blev det till slut i alla fall. Med varma mackor å kill i håret. Härligt!

Idag är det Let's Dance igen. Kul kul. Så fruktansvärt  bara det med stackars "Mojje". Usch va hemskt att få hjärtinfarkt å när man är såpass ung. Tänk va fort livet förändras.

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej du... är bilden tagen hemma hos dig? Fint! Faktum är att jag har samma fåtöljer och samma bord emellan dem på min övervåning, bara att mina är vita :)

2009-01-16 @ 17:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0