Var vi inte ensamma?

Syrran påminde mej om en liten händelse igår.
I förrgår tror jag det va som jag satt här hemma i soffan. Leah stod framme vi tv-bänken å lekte med sina små figyrer å Sambon stog i hallen. Då hörde jag ett ljud, som att nånting gled fram över golvet en liten bit. (Ljudet kom från bakom där Leah står å leker) Sen så lät det igen å då ser jag ett julkort som kommer farandes över golvet å stannar under en av matsalsstolarna, hmm. Skumt!! Vem sköt kortet över golvet. Sambon snackade nått om undertryck, men hallå!! En ursäkt man har när man inte kommer på nån annan lösning.
Det å dunkningarna i taket gör ju att man undrar ifall man inte är ensam här. Nu tror la folk att jag e knäpp, men det e verkligen konstigt. Jaja, jag lär väl aldrig får veta, å jag vill nog inte veta heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0