Tråkiga söndag

Det blev inte så mycket vettigt gjort idag som jag hade hoppats på. Skrev ju tidigare en del av det som behöver göras här hemma, men jag har haft huvudvärk hela dagen så det har inte blivit av. Har typ halvlegat i soffan å kollat på barnprogram medans Leah har lekt med sitt, usch sicken tråkig mamma jag har varit idag. Men man kan ju inte alltid vara på topp, även fast man väldigt gärna vill. F åkte iväg till bauhaus å köpte en ny handdusch då våran va sprucken. Så på hemvägen fick han svänga förbi mina föräldrar å hämta värktablett, våra va nämligen slut. Å shittans va mycket bättre man mådde genast. F åkte sedan vidare så för min del blev det middagsrester från igår, så himla gott.



Nu har jag försökt natta lillan dom senaste 2 timmarna men hon bara vägrar att sova, så vad ska man göra. Hon skuttar runt här som en energibomb. Ska ngå upp med henne i ett nytt försök med hopp om att hon ska somna. Ska ju ändå till dagis imorgon liksom. Hon kommer vara sådär pigg när jag väcker henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0